Bi yakınımın bebeği erken doğum nedeniyle 1,5 ay küvezde kaldı hep biberonla beslenmişti çıktıktan sonra da bi süre tam emmeyi beceremediği için biberonla devam ettiler ama yeni yeni göğsü emmeye başladı. Galiba sürekli çabalayınca göğüse geri alışıyor bebek