Rafby Kızlar özele gidiyorum ama sürekli bir saat boyunca bekletiyorlar randevulu gitmeme rağmen eşim artık bundan sıkıldı . Sizin devlette gebelik kontrollerinizi yaptirdiginiz bir doktor öneriniz var mı ?
Gulsurmeli Rafby Meltem hanım vardı annemin doktoru idi çok iyiydi eski devlet yıkılmadan önce oradaydı tayinci olmuş mudur bilemem araştırmanız lazım ☺️
Yasemin2344 Rafby bende özele gidiyodum kontrollere şu an 34 haftalık gebeyim devlete gidiyorum 2 aydır mehmet murat Altındağ var o doktor çok iyi ona gidiyorum ve doğumumu da onda yapmayı düşünüyorum herkes çok önerdi canım ve bende öneriyorum çok kibar ve naif bi adam
Epifenomen Rafby gözde maalesef öyle. Tarık bey tüp bebek bölümünde de çalıştığı için aksıyor. Devlette murat bey iyi imiş komşum ona doğum yaptı ama devlette randevu işlemi de zor
Rafby Yasemin2344 canım sen murat beye nasıl randevu alıyorsun ben sistem üzerinden alamadım aradım 15 gün içinde randevu oluşturulabilir dedi benim kontrolüm bir ay sonra olduğu için vermediler.
Yasemin2344 Rafby canım randevu vermiyo dolu olduğu icin bugün aradım pazartesi bidaha deneyin randevu yok dolu dedi zor veriyolar virüsten sebep