Canannakdeniz Burcumsu merhaba canım benimde son adet tarihim 16 kasımdı şuan yumurtlama döneminde sayılıyoruz 3 hafta 2 gün oluyor testte çıkması için biraz erken diye düşünüyordum bende eğer hamileysem şahsen test alıp deneyesim geldi benimde 😊😊❤
Burcumsu Canannakdeniz Canannakdeniz Sizinle de aynı son adet 🤗 Ya ben de kesinlikle hamileyim diyemiyorum tabi ama önceki gebeliğimde de böyle nerdeyse 1 hafta varken öğrenmiştim silik testle. 🙂 Bence bi test alın deneyin bir şey kaybetmeyiz. Ben dayanamadim😁
Gamzeunal Serapnur uzerine görme olamaz çünkü ilk kez korunmayı bıraktık ilk ayımızdı 🥰 o yüzden merakla doktora gitmeyi bekliyorum. Hayırla duyarim insallah kalp atisini
Pollymom Burcumsu benimde 18 Kasım heyecanla bekliyorum😊1 hafta içinde adet günüm geliyor.siz test yapmışsınız bendemi yapsam acaba diye düşündüm :)) erken gebelik testimiydi yaptığınız burcu hanım..
Burcumsu Pollymom Hayır normal gebelik testiydi. Denemekten zarar gelmez deneyin hatta benimle de paylaşırsanız mutlu olurum 🤩🤗
Burcumsu Zelalceylan07 Amiiiiiin hepimiz inşallah canım Allah razı olsun ben de hepinize dua ettim Allah kabul etsin🤲
Canannakdeniz Burcumsu aynen bende dayanamıyorum.Eylulde dusuk yaptım ben 6 hafta 1 günlükken rabbim kimseye yasatmasın 🙏 korkuyorum birazcık cesaret edemiyorum bende pek bi belirti yok aslında erken olduğu içindir belkide sende belirtiler var mı hiç ?
Pollymom Burcumsu Merak ettiğim birşey var , bi belirti gibi bisey hissediyormusunuz? Bende mide eksimesi gibi bisey var ama çokta ona bağlamak istemiyorum.2-3 gün daha bekleyip bir test yapicam bende inşallah :)
syguler Burcumsu benım de 16 kasım.. su an adet olacakmışım gibi kasık agrım var ve bacak agrısı. normalde agrimaz bacaklarım bu ay agrıyo. gogus hassasiyetim de gecen haftadan beri var. bakalım hayırlısı
Burcumsu syguler Hayırlısı olsun benim de bacaklarım ağrıyor da ondan mıdır bilmiyorum. Hayırlı haberler alalım inşallah 🤩🤗