Kızlar 20 haftalığım , gebeliğimin başından beri 3 kilo aldım bebek normal boyutlarda, bende bir şey mi eksik acaba annemler dırdır yapıp duruyor , yiyorum yani her şeyden daha napabilirim bilmiyorum küçük olacak diyorlar gerçekten üzülmeye başladım bu duruma gerçekten az mı 3 kilo acaba 😔