Susaminannesiii Merhabalar daha önce heyner beşik soran arkadaslar olmustu. Ürünü instagramdan sipariş verdim cok daha uyguna geldi sonrasımda gidip ankara sitelerde fabrikasından aldık. Simdi uyku setlerimi cıkardım vakumlu posete tertemiz paketlemişler. Kurulumu daha yapmadık ancak beşigi fabrikada gördüm fotograflardan daha güzel. Calısanlarda cok iyiydi🙂 https://imgyukle.com/i/YNMnoe
Magnolina Susaminannesiii merhaba bende almayı düşünüyorum ne kadar a aldınız ölçüsü ne kadar olanı tercih ettiniz
Susaminannesiii Magnolina 60*120(5yasa kadar kullanılıyor) beyaz renk aldım. 900 tl normalde kargo dahil ben ankara sitelere gidip fabrikasından görerek aldım 860 liraya aldım. Masif renk daha ucuzdu
Magnolina Susaminannesiii bende masif düşünüyorum dolaplarını beyaz renk aldım ama çizilir bir yere surtulerse iz olur diye düşündüm
Susaminannesiii Magnolina ben yatak odamda kullanıcam. Odam avangart beyaz oyuzden tercihim beyaz oldu ama tabi nede olsa boya var. Kozmetik olarak düşünmezseniz masif saglık acısından tercih edilmeli.