Karnımda dün beri ağrı var sağ tarafımda böyle kasıklarıma doğru daha 4 gün önce doktora kontrole gittim bir şeyim yok elhamdülillah ilk hamileliğim ilk acemiliğim evham yapıyorım sizlerden de yaşayanlar var mı acaba diye merak ettim böyle sanki gazınız olurda çıkmaz ya onun gibi bir ağrı ya da bebek büyüyor ondan mı oluyor doktor da demişti ama ne bileyim korkuyorum nedense yorumlarınızı bekliyorum