Burcinsahin3 Selam kızlar 15 gün sonra izmire tasiniyoruz aliağa ya veya menemen e orda önerebileceğiniz doktor varmi özel de birde muayene ücretleri ne kadardır az cok bilgilendirir mısınız
Temmuzz Menemen yolu üzerinde sada hastanesi var canım orada kadın doğum var. Fakat hastaneyle ve doktorlarıyla ilgili bi bilgim yok internetten araştırabilirsin istersen.
Yasemince Ben menemende sada hastanesine gidiyorum gokhan önal a ilk doğumunda onda yapmıştım allah nasip ederse bunda da ona gidiyorum çok memnunum ve eli gerçekten çok hafif sezeryan olmustum
Burcinsahin3 Yasemince cok teşekkür ederim peki muayene ücreti ne kadardı ben normal doğum istiyorum ama tabi belli olmaz o iş henüz 25 haftaligim sezaryan a ne kadar ödediniz
Yasemince Burcinsahin3 muayene ücreti 45 tl 4 sene önce oğluma 900 vermiştim açıkçası bunu daha ca sormadım en fazla 1.5 yasa 2 bin dir