Yesim18 Hanımlar çatlaklarının için ne kullaniyorsunuz ben her gün bebek yağı sürüyorum ama artık çok fayda etmiyor etkili bir öneriniz var mı
Mervem23 Yesim18 bende mustela ve badem yağı kullanıyorum ama bana mısın demiyor bence olunca hiçbir şey fayda etmiyo ☹️☹️☹️
justwaiting Yesim18 lierac krem kullaniyorum 3.aydan beri 24 hafta olduk kremi sürdüğüm hiç bir yerde henüz çatlak oluşmadı, göğüslere surmuyordum bir baktım alttan iki tane çizgi çıkmış 🙄 etkili olduğunu düşünüyorum öneririm