1 hafta önce doktora gittim enfeksiyon için fitil verdi gebeliğe baktı yoktu olsa fitil vermez zaten adetim 2 gün geçti bugün hafif kanamam var ama adet gibi değil dün pembe olarak peceteye geliyordu bugün daha kahve rengi ama az yine kafam karıştı hamile olabilirmiyim yerleşme olmasın yoksa normal adet mi bu