essrasr benim de 30.haftadan sonra baya bir şişme şikayetim oldu açıkcası o zamandan beri parmak arası terlikle geziyorum 2 numara büyüdü ayaklarım.terlikten başka birşeyle rahat edemiyorum😥şuan doğuma 3 gün var,şişliklerim inmiyor ama yürüyemiyecek gibi değil yani çok fazla şiş olmasına rağmen yürüyebiliyorum ağrım olsada🤗