Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim. Aynı zamanda akdenız anemısı tasıyıcısıyım. Bu nedenle hemoglobın degerım hep normalın altında olurdu. Doktorum demır hapı falan verdı. Bugun saglık ocagına tetanoz asısı ıcın gıttıgımde kan degerıme de baktılar eğer 11 ın altındaysa rısklı olur hamılelık surecı ve dogumun dedı doktor. Sezaryan olman ıcın en az 11-12 sevıyesınde olması gerekıyor dedı benım sonucum 9.7 cıkıyor hapın hıc etkısı olmamış resmen hep aynı deger hatta düşmüş
Aynı durumu yasayan ve degerını yukseltebılen var mı