cansugrn Busra-ozcan bende hemen hemen ilk 3 ay kullandim faydasini da gördum cok sükür ilk zamanlar 2 tane ictim sonra kendi kendime sabahlari birer adet icmeye basladm öyle de etkiliydi cok sükür biraktm artk 5 aylik olduk😊
E-sez85 Busra-ozcan ben 3 aydır kullanıyorum en etkilisi diyebilirim , prilam kullanmıştım etkisi olmadı. Bulantıya göre kullanımı değişiyor tabi benim sabah aç karna çok olduğundan sabahları alıyorum, tavsiye ederim.
Busra-ozcan Eserekliruhalim gzdkcmz prospektüsünü okuyunca biraz tırstım açıkçası gerçi doktorum önerdi tabiki ama gebelikte hassas oluyo insan :)