Meraba arkadaşlar 37+5 günümüzdeyiz ve benim üç gündür karnımda ve belimde dinmek bilmeyen rahatsız edici ağrılar var doğum yakınmıdır ya da bu ağrılar neden olur yardımcı olurmusunuz ikinci gebeliğim ama sanki ilkmiş gibi acemi hissediyorum her hanilelik bir olmuyo belki bu yüzden 😌