Anladım teşekkür ederim kızlar ben de doktorum dışında başka doktorların söylediğini çok yapmak istemiyorum açıkçası sadece bu dönemde d vitamini önemliymiş netten okuyorum ara ara eksikliği de bebek sağlığı için riskliymiş aynı zamanda düşük tehlikem de var o yüzden tedirgin oldum biraz Cuma'yı bekleyene kadar sormak istedim aynı durumda olan varsa en Azından ilaç dışında o zman kadar ne tüketsem yararı olur onu öğrenmek istedim çünkü internette %90 güneş ten%10 besinlerden alınırmış yazıyordu