27+2 olduk mart bası dogum görünüyor. İnşallah hepimizin bebegı zamanında saglıkla gelsin. 🙏🏻Bizde odasını aldık ama henuz gelmedi bir iki haftaya gelmesi gerek. Onun dısında bakım ürünleri kıyafetleri beşiği alındı ama oda ve besık henuz kurulmadı 😏eger odası gec kalırsa birkac hafta içinde kıyafetleri yıkayıp ütüleyip kaldırırım gelince oda hazır olur diye düşünüyorum. Tabi daha halı otokoltuk ve birkac kucuk eksik de var ocak gibi de onları hallederiz inşallah 💖