12 haftalık hamileyim çene altı şişlik yaşadım bahdemcik taşı oldu sonrasında Allah’a şükür geçti ama sizce bunlar neden olurki hormonlar mı acaba ilk haftalarında başıma geldi birde yaş 31 acaba yaşlımı kaldım neden böyle şeyler oldu anlam veremedim doktorada gidemedim malum pandemiden dolayı zaten birde hamilelik dedim ilaç da kullanamam kendim tuzlu su yapıp şükür öyle geçti sizce nedir bunlar ?