Merhaba hanimlar bugun doktora gittim idrar yollarimda biraz yanma vardi 12+2 hamileyim idrar tahlili verdim sonucu gsteremedim malesef ama lokosit 5 ciktii ssanirim idrar yolu enfeksiyonu var birde merak ettigim DANSITE diye bir deger var o dusuk cikmiss bilgisi olan varmi ne yapilmasi gerekiyor