Memur olup izine ayrılanlar varmı arkadaşlar
Ben ayrılmadım ama ayrılan bir sürü öğretmen taniidgim var.24 haftalikkar ayrildi
Bende bekliyorum 4 haftam kaldı 24 32 arası idari izin