sophia Bebegim yurtdisinda buyuyecek. Doktorumuz buyuk ihtimalle erkek oldugunu soyledi. Var mi bi oneriniz ozellikle yurtdisinda yasayan anneler ve anne adaylari?
Akrepbebek sophia neden türk ismi koymuyorsun canim bende yurt disindayim ama türk ismi koydum. Telafuz edişleri farkli oluyor ama yapacak bir şey yok
Yildizkozan Amerika da yasiyorum , Pars ismini düşünüyorum olduğu gibi telaffuz ediyorlar. Siz nerde yasiyosunuz?
melme Koyabiliyorsanız kültürümüze uygun isim koyun onların asimile çalışmalarına uyupda leo falan koymayında mümkünse 😔
sophia Akrepbebek yapacak bir sey var aslinda :) cocugumuzun sikinti yasamamasi icin elimizden geleni yapmaya calisiyoruz. Yukarida onerilen butun isimler yurtdisinda rahat telaffuz edilebilen Turkce isimler zaten😊