Deletedmom59 Ben yaptım şubat ayında , 1 hafta falan gecikmisti günüm sağlık ocağına gitmiştim ,kanda çok az beta hcg çıkmıştı 2 3 gün sonrasına dr randevu almıştık,randevuya gidemeden çok az bir kanamayla acile gitmiştik ordan ultrason da göremediler alttan baktılar yine göremediler kimyasal gebelik olduğunu söylemişlerdi, çok yeni olduğu için ilaçla düşürüldü normal adet olur gibi olmuştu.Yani ben kan vermeseydim sağlık ocağında anlayamazdım kimyasal gebelik olduğunu adetim gecikti sanırdım