Asliiiiiiiiii42 36+3 gebeyim doktorum bebeğinin kafasinin kanalda olduğunu söyledi tedirginim. Doğum olsa su an Küveze girer mi. Tecrübeli anneler bilginize ihtiyacım var. Rabbim hepimizin bebisin sağ salim kucagına almayı nasip etsin insallah🤲
aybkkra Asliiiiiiiiii42 öyle bir risk olduğunda ciğer geliştirici yapıyorlar bebeğin gelişimide iyiyse küveze girmiyor yeğenim 36+6 da 2800 doğdu çok şükür girmedi
Caglanuroney Asliiiiiiiiii42 bende 36+5te doğum yaptım canım şuan oğlum 8 günlük 6 gün hastanede kaldı daha yeni kavuştum bebeğime solunum yolu enfeksiyonu kapmış antibiyotik tedavisi uyguladılar çok şükür iyileşti inşallah erken doğum olmaz canım bebeğini hastanede bırakıp eve gelmek çok zor 😔
Ozdmrkbraa Asliiiiiiiiii42 geçen hafta perşembe 36+3 le doğum yaptım suyum geldiği için suni sancıyla doğum başlattılar suyum sızıntı şeklinde bir haftadır geldiğinden Doğumdan sonra doktor bebeğin anne karnında enfeksiyon kapmış olma ihtimalini önünde tuttu küvöze alındı 4 gün kaldı sonra taburcu olduk korkulacak bişey yok canım sormak istediğin bişey olursa da cevaplarım
Asliiiiiiiiii42 aybkkra kendimi yormamak gerektiğini fazla ayakta durmamam gerektiğini falan söyledi doktorum herhangibi iğne vs vurulmadı her an doğum başlayabilir burdan eve giderken bile suyun gelebilir gibisinden konuştu doktorum açıkçası bende tedirgin oldum
Asliiiiiiiiii42 Caglanuroney amin inşallah ya Rabbim bir daha yasatmasin insallah size de evet bende tedirgin oluyorum korkuyorum 😔
aybkkra Asliiiiiiiiii42 dinlenin bence çok erken değil haftanız çok şükür toparlar doğsa bile çocuk dua edin inşallah biraz daha sabreder
Caglanuroney Asliiiiiiiiii42 amin canım inşallah Allah hiç bı anneyi evladından ayırmasın sağlıkla kavuşursun inşallah yavruna ☺️
Asliiiiiiiiii42 aybkkra dinlenmeye çalışıyorum elimden geldiği kadarı ile inşallah biraz daha sabreder korkuyorum Küveze girecek diye 😔 Rabbim kimseye evlat acısı yasatmasin insallah🤲
Asliiiiiiiiii42 Ozdmrkbraa peki suyunuz sızıntı şeklinde geldiğini doktora siz mi söylediniz yoksa doktor mu suyu eksik dedi bebisin hayırlı uzun ömür versin Rabbim insallah
Ozdmrkbraa Asliiiiiiiiii42 ben söyledim hatta post açtım bi kumru var diye kanlı olmadığı için nişan değildir diye düşünmüştüm ama ondan sonra sızıntım başladı doktora söyledim turnusol verdi kontrol zamanın da nst de beklerken sızıntım olmayınca doktor cuma günü gel tekrar bakalım dedi ama perşembe günü sabah artık suyumun gelme şiddeti artınca acile gittim doğuma aldılar
Gulsahcan80 Asliiiiiiiiii42 ama haftası artık iyi durdurmayız dedi Bi iki hafta daha kalırsa iyi tabi dedi
Asliiiiiiiiii42 Gulsahcan80 Anladm benim moralimi çok bozdu ya burdan giderken bile suyun gelebilir ne demek dikkat et dinlen iş yapma vs dese anlayacağım ama bu şekilde söylemesi tedirgin oldum
Bsrabde Asliiiiiiiiii42 hafta iyi canım ama tabi gelişim önemli. Ciğer geliştirici vururlar zaten ¾ gün daha dogutmazsan zaten 37 hafta normal olarak kabul ediliyor doğum için
Asliiiiiiiiii42 Bsrabde inşallah bekler biraz daha bebiş 28 haftadan beri doğum pozisyonunda ama kanalda değildi kafası dodktor kafası kanalda vs diye birsuru şey dedi moralim bozuldu
Gulsahcan80 Asliiiiiiiiii42 bozma moralini vaktini saatini bilir onlar canım öyle dedi diye hemen de olacak değil zaten. Evet insan tedirgin oluyor
Gulsahcan80 Asliiiiiiiiii42 seninde hareketlerinde azalma var mı. Arada Bi ufak hareket etmese hiç etmiyor diyeceğim
Bsrabde Asliiiiiiiiii42 korkmana gerek yok canım için rahat olsun hiçbirşey olmaz Allah’ın izniyle. Sağ salim kavusun inşallah
Asliiiiiiiiii42 Gulsahcan80 piskolojik mi neden bilmiyorum belim ağrıyor kasiklarimda da adet sancisi var 😔
Asliiiiiiiiii42 Gulsahcan80 evet var normalde olsa dışardan görünürdü bundan 1 hafta 10 gün öncesine kadar ama şimdi elimi koyunca anca hissediyorum