Bebegiminannesi_ Amin insaAllah seni anlıyorum demek az kalıyor senin söylediklerin duygularıma tercuman oluyir resmen bende cok ağlıyorum çok uzuluyorm cevreme bakiyorm insanlarn ilk aydan yada ilk istedikleri andan itibaren oluyor Rabbim herkesinkini bagislasin İnşaAllah ama insanin içindeki hasret ve üzüntü artiyor sonra da diyorm bizmde imtihanimiz buymuş Rabbim hayirlisyla intihani kazanıp ve hayirli bi evlada sahip oluruz insaAllah hep dua ederken benmki gbi kardeslerime de dua ediyorm gebelere ediyorm ve cocugu olanlara ediyorum Rabbim yaninda degerli olan insanlarin hürmetine bize ve bütün isteyen muslumanlara hayırlı sağlıklı salih evlatlar nasip eylesin inşaAllah 😔😔🤲🤲🤲🤲