Kızlar bana şu konuyu biraz net bi şekilde açıklayabilir misiniz? Şimdi 32 de çalışır raporu alıp çalışmaya devam ediyoruz, sonra 37 de bi rapor daha alıp çalışmayı bırakıyo muyuz ? Doğumdan sonra nasıl oluyor ve bu para 32.haftadan mı hesaplanıp yatıyor. Kafam çok karışık 😄