ZeynepDemiraglar 32+5 te benim de sancım çıktı hiç ağrım yoktu hissetmedim sadece karnım çok sertleşiyordu. Bir gece yattım serum ve ilaç verildi ciğer geliştirici yapıldı. Şu an 33+5 teyim. Adalat kullanıyorum. Gezme dolaşma Yok bol bol dinlen dedi doktor. daha iyiyim sanki ama ağrı hissetmediğim için endişe ediyorum biraz. Geçen hafta 1600 grdı bebek en azından 2 kg olsa içim daha rahat edecek