Lamelif 37+5 haftalığız haftaya Salı sezaryenım var sol elim hep uyuşuyor hissizlik oluyor ve ellerim şişti. Daha önce hiç şişim olmadı son haftada oldu normal mi??
Nihanozturk Lamelif bende 36dayım aynı şeyi yasıyorum ayaklarımda fln hic ödem yok ama ellerim özellikle sol her sabah uyusuk uyanıyorum
pPapatya Lamelif Benimde malesef sol elimde var uyuşukluk. Nasıl geçicek bilmiyorum. Çok zorluyor artık. Üstüne yatamıyorum parmaklarım şişiyor. Karıncalanma var😫😫😫
B8use Lamelif Nihanozturk pPapatya ayni seyleri bende yasiyorum sag elde parmak uclarinda uyusma ve iki elimde de sisme oluyor yarin randevum.var soracağım
pPapatya B8use Doktorum normal dedi.. Ben birde solak olunca hareketimi kısıtlıyor. Zorlanıyorum baya😬