ebru5855 canım geçmiş olsun benim de kanamam vardı göl gibi oldu her yer çok fenaydı gittim hemen kanama alanım varmış ama bebek iyiydi her kanama düşük demek değil korkma dua et bol bol🙏🏻 progestanı yatarken fitil olarak da koy fitil daha etkili ben 2 kez ağızdan 1 kez vajinadan alıyorum.. genelde kızlarda oluyo kanama diye duydum allahın izniyle bişey olmaz dua edicem sana🙏🏻