Merhaba anneler 36+2 yim doğumun başladığını nasıl anlarız. Zaman zaman belime kalçama kasık bölgemde çok kuvvetli ağrılar giriyor. Biraz bekliyorum geçiyor. Ama nasıl anlıcam doğumun başladığını bilmiyorum 😔 ilk doğumum gurbetteyim kimsem yok eşim de anlamıyor tabiki. Tecrübeli anne varsa yardımcı olabilir mi 🤗