Kizlar bebeğim meme almıyor sağıp veriyorum ve mama takviyesi yapyorum ama sarılığı yüksek 12.63 değeri sadece mama verip iyileştiren varmı ne yapmam lazım sizce çok üzülüyorum ne yaptıysam emziremedim sürekli uyuyo uykusunda biberonla zorla veriyorum