Bugun 35 +6 olduk. 35+5te dün doktorum 1900 gram dedi bebeğim için. Cuma gel doğum için gün vereceğim dedi. En fazla 37 ye kadar bekleyebilecegimizide söylemişti daha önce. Dun yine aynısını söyledi galiba haftaya için gün verecek.
Suyumuz az ve bebeğimin kilo slimi çok yavaş. 3 haftada gerilim var. Bu şekilde 36. 37. Haftasında doğum yapan varmı?