Kızlar 25. Haftama girdim cuma günkü muanemde tansiyonum yüksek çıktı çeşitli testler yapıldı ve protein kaçağı +1 çıktı doktorum ameliyat oldu pazartesi gelicek benzerini yaşayan varmı nasıl bir yol izlendi internetten okuduğum tablolar dehşet verici bilgisi ve tecrübesi olan anneler ve anne adayları yardımcı olabilir mi