1 kasımda 30 tane yumurtam toplandı ve 11 i döllendi.
5tane si 3.gün embriyosu olarak donduruldu ama geriye kalan 6 tanesi 5.gün embriyosu olamadı başarısız oldu.
2 aralikta transferim oldu. Yani bana transfer edilen embriyom 3.gün embriyosu. Başarı şansı düşük mü? Bu şekilde transfer olup tutan var mı ?
Pregesteron hormonumda düşüktü doktor 3gundur iğne verdi beta HCG yapana kadar vuruldum. Sizce tutmuş mudur