Cemre15 Kızlar geçen yazmıştım günüm geciyir die 20 gün oldu 5 kere hep ayrı günlerde yaptım negatif çıktı doktor randevularida dolu haftaya verdiler acaba bu kadar günü gecipte idrarda çıkmayıp kan tahlilinde çıkan var mı acaba ?
hazal2131ds Cemre15 adet gecikince rahim kendini gebeliğe hazırlar derler. Ben kalmadan önce 7 gün gecikmiştim. Hayırlı zamanda gelsin.
yuksell07 Cemre15 artık kendini umutlandıran cnm 20 gün olmuş muhakki testlerde çıkacaktı doktora gidemiyorsan bile sağlık ocağına git bı beta HCG yaptır şayet kandada yoksa soğan suyu falan içersin adetinin gelmesi için
Cemre15 yuksell07 cnm doktorum yoktu bu hafta geldi ve randevu haftaya verdi sağlık ocağında da Corona çıktığı için 14 gün kapalılar ondan gidemedim
K-inag Ben bugun ogrendim hamile oldugumu 1 hafta gecti adetimden ama daha once 2 kere 20 gun gecikmisligim olmustu hamile kalamamistim testlerde cikar en dogrusu