Gktg2009 Yumurtlama döneminde çok kasık ağrım olmuştu. Şimdi adetim 3 gün geçti dün test yaptım çıkmadı gene aynı kasığımda aynı ağrı var. Böyle olup hamile kalan varmı?
Deletedmom71 Gktg2009 ben 2 gün gecikince 2 tane test alıp yapmıştım ikiside pozitif çıkmıştı. Çok şüpheleniyorsanız kan testi yaptırın ama bence 1-2 tane daha idrar testi yapın evde. Israrla öyle çıkıyorsa değilsinizdir muhtemelen bence
DuyguSerkan Benımde kasıklarımda adet olacakmısm gbı agrı vardı 5 gün gecıktıkten snra evde idrar testi yaptım çift cizgi cıktı hemen acile gidp bhcg hormonu verdm ordada degerım yüksek cıktı c ile baslayan 22 liraya bi test var paketi mor ben onla baktım ilk Gktg2009
Gktg2009 DuyguSerkan ara ara ağrı ve batma hissediyorum sanki olacak mışım gbi sizin her adet dönemi ağrır mıydı
Kadze Gktg2009 cnm hemen bakma kımınde gec dollenme oluyor adet olcakmıssın gibi agrıkar vaesa goguslerde şiştiyse bırkac gun bekle 3 4 gun sonra yap devamlı onu dusunerek yaşama inşallah hamilesindir🙏
DuyguSerkan Gktg2009 benım her adet donemım öle ağrılıydı genelde olduktan snra ağrırdı ama 5 gun boyunca sureklı wc ye gttgmde iyi yaaa ben olmusmdur dedm ama olmaynca test yaptm
Kadze Gktg2009 dua edicem snein içinde mutlaka Allah isteyen herkese nasio etsin inş snn içinde dua edicem🙏