Merhaba ciciş anne adayları sonunda bende dogurdum 😍 hikayemi şöle anlatım
ben 4 senedir bebek istiyordum ama olmadı eşimdede bendede hşc bir sıkıntı yoktu ama olmuyordu bu dört senede 4 tane düşüğüm oldu sonra tüpümğn birinde sıkıntı vardı onu aldırdım ondan sonra hikayem başladı hic ummadıgım anda dayımı kaybettiğim gün hamile oldugumu ögrendim
gelelim hamileliğime 🤗 ben kusmadım sadece mide bulantılarım oldu 9 ay boyunca cok güzel hamilelik gecirdim tek sorun 4 aylık hamileyken ellerimde sinir sıkışması oldu neyseki bileklikle 9 ayı tamamladık hep kendi işimi kendim yaptım hep hareketliydim ve normal dogum istiyordum hatta burda sezerysn dogumları degil normal dogumları okuyordum hep 36. Haftamda bebeğin eşinşn ysşlandıgını ve suyumun biraz azaldıgını ögrendim neyseki bebekte bi skkıntı yoktu ve hamileliğim devam etti 40. Haftaya girdiğimde kızım hala gelmiyordu hatta burda totem yaptım oda tutmadı doktorumda p.tesi gününe kadar gelmezse sezeryana alıcam daha bekleyemem dedi ve sezerysn günü aldık tabi bende pazar günü ewimşn temizliğini yaptım o aralarda kadılmalarım vardı ama cok can yakmıyordu akşama dogru sıklaştı tabi akşam wc’ye gşrdiğimde bi baktım nişanım geldi hmmm dogum başlıyor dedim ama ewde gecirmek istiyordum neyseki eşim calışıyordu ewde tektim fatma anaotu vardı onu suya koydum o acılmaya başladıkca kasılmalar can yakıyordu bu arada akşam saat 7 falan duşa girdim duşta bekliyorum agrım kesilsin diye o ara 8’de eşim geldi tabi kasılma gelince oturamıyorum dolaşıyorumki öle geciyor neyseki bu kasılmalarla gece 00.30’a kadar bekledim o saatte hast gittim nst’ye bagladılar sancı cıkmadı ama bnm kasılmalarım var neyse doktora msj attılar yatışı yapılsın zaten sabaha sezeryan vardı o arada yan odada bi kadın vardı inanılmaz bagrıyordu ebe dedi bununda senin gşbş 2 cm acılması var sancı cekiyor dedi tabi korktum biraz onun bagırmasına bnm sesim cıkmıyordu neyseki odaya gectim bişeker getirdiler imzaladım sonra kan falan aldılar o ara bi midem bulandı ben kusmaya başladım eşimde korktu sonra kasılma agrılarım sıklaştı yatmamın imkanı yok hatta hemşireye gidip diyicektim madem sezeryan olucam ben bu acıyı niye cekiyoeum diye bu arada gece 4 oldu tabi eşim uyumuştu baktım ebe geldi dedi doktorun doguma geldi senide görmek istiyor dedi neyse gittim tabi alttan muayne edicek ama ben catala bile cıkamıyorum kasılmam gelince neyseki cıktım doktor baktı 6 cm olmuş suyunu patlayıcm dogumu hızlandırıcam dedi ama cnm cok yandı tam suyumu patlatıcaktıki bnm kız kakasını yapmış acil sezeryan dedi 10 dkka icinde seseryana alındım 5 dkkada kıxım cıktı 2820 kilo 49 cm boyuydu şükür saglıklıydı zaten ilk süt gelmiyor kolostom denilen şey geliyor ou emdi kızım ben 1 gün kaldım hastanede 2 takım götürmüştüm 1 tanesini giydim depend almıştım ama rahat edemedim onunla ped kullandım ewe geldikten 3 gün sonra ewimi süpürdüm sonra korse almıştım knu kullandım halada kullanıyorum şuan 16 günlüğüz sormak istediğiniz varsa müsait oldukca cvplarımm şimdi biz happy kidsliyiz 🤲🤲🤲 darısı tüm dogum yapacaklara ve bebek isteyen herkeze RABBİM hayırlı zamanda hayırlı ewlat versin 🤲 uzun oldu hakkınızı helal edin