Gizemmmmmmkync Kızlar tüp bebekte crinone vajinal jel kullanıyorum. Ara sıra pembemsi olarak jel tortu gibi geliyor. Bazen sarı geliyor. Normal mi böyle pembemsi gelmesi beni endişelendiriyor
Kizcek Merhaba. Yumurta toplama islemi yapildiktan sonra verilmisti bana crinone. Benden de pembe geliyordu ara sira. Bazen de camasirimda pembe leke oluyodu. Ufak lekelenme islemden oturu normal.
Gizemmmmmmkync Kizcek anladım canım böyle kalıntılar pembemsi gibi geliyor tedirgin oldum. Normal dediler ama sormak istedim yine de
Kizcek Hatta bir iki kere simsiyah geldi ben de tedirgin oldum ama onda da sikinti olmadigini soyledi kadin dogumcu arkadasim. Su an 9 haftalik hamileyim hala wcde ara ara cikiyor crinone kalintilari🤢
Gizemmmmmmkync Kizcek anladım canım ben transfer oldum hala kullanıyorum 3. Aya kadar kullanacakmışım
masalkusum Gizemmmmmmkync benımde bırıkenler zamanla dısarı cıkıyordu doktorum merak etme onun ıcınde ıhtıyacından fazlası var demıstı jelde ona gore yapılıyormus vurduktan sonra ben 15 dk uzanıp kalkıp hareket edıyordum bırıkmesın dıye 3. Ay gıbı bıraktık ama arkasından jelı kesınce acık pembe kanama gelır gıbı oldu progestan kullandık bır kactane onuda yasarsan korkma agrın olmaıgı surece sorun olmazmıs
Gizemmmmmmkync masalkusum benim öyle değil canım işte bu içinde biriken jel geri dışarı atıyor ya o dışarı attığının rengi pembemsi gibi oluyor