Merhaba anneler. 8+4 günlük hamileyim . Testlerimde Toksoplazma ıgm ve ıgg pozitif çıktı. Doktorum bunun önceden mi olduğunu yada yeni mi olduğunu belirlemek için tekrar tahlil istedi. Sonuca göre değerlendirme yapılacakmış. Eğer yeni geçiriyorsam bebeğe geçmişse gebeliği sonlandırabiliriz dedi. Daha önce böyle bişey yaşayanlar oldumu acaba🙏🏼
kediye elimi süremeyen bir insanım kediyle asla işim olmadı. Gebelik sürecinde de çiğ et az pişmiş yumurta falam hiç yemedim 😔 neden oldu acaba