EsenPelin Ben Mhrs programını indirip doktoru ordan takip ediyordum hangi günlerde randevu alabileceğimi. Randevusuz gitmek zulüm gibi bence 🙅🏼♀️ Acilde Coşkun Bey bakmıştı ilgisi devlet ve acile göre çok çok iyiydi . Bahadır Bey de gayet bilgilendirici,rahatlatıcı,ilgili iki hekimden de memnun kaldım .