Dytanne Zeynebbb ben armonika çikolata diye bir yerden yaptırdım canım. Tadı da güzel, desenleri de güzel.
Lamelif Zeynebbb yaz olduğu için ben çikolata tercih etmedim plastik kutuda çiçek kurdela süslü badem şekeri kutuları tercih ettim 50 tanesi 120 TL GittiGidiyordan çok hoş gözüküyorlar
EsinKaraglle Zeynebbb instagramda bebekçikolatası diye bi sayfadan yaptırdım kutu içerisinde geliyo ve yanında kolonya şişesi hediyesi var. Sitesinden sipariş veriliyo çok cici şeyler var 😊😍
deletedmom24 Zeynebbb denizli kökenli bir firma ama istanbulda da şubesi var diye biliyorum internetten de sipariş alıyorlar internet sitelerinden istanbul şubelerine bakabilirsin.
aesma Bende hacışerifden düşünüyorum.. nezaman sipariş vermek lazım acaba doğuma kaç hafta kala 🤷🏻♀️
sche bence zaten hacı şerif özel gün çikolatasından acayip kazanıyor😂 doğum yapanların çoğu ordan yaptırıyodur bende hacı şerif düşünüyorum 👍🏻
Ecrininteyzesi İnstagramdan bebek çikolatası die bi sayfadan yaptırdm çok hızlı gelio 17 Mayısta sipariş verdm 21 Mayısta teslim aldm kapıda ödemesi de var ayrıca