mrsflowers Adetime 7 gün var kasıklarıma iğne batar gibi batmalar oluyor acaba bu bi belirti olabilir mi 1 aralık yumurtlama idi erken gebelik yapsam mı acaba çıkar mı ya 🙄🙄
bigunanneolucak mrsflowers benimkide 2 aralıktı :) bende de col az oluyor batmalar inşallah vardır 🙏🏻
Sibelrx mrsflowers ben adet oldum ama adet kanamam 7 gunu gecti nerdeyse dedim allah allah 6 gunde biterdi niye bitmedi ekimde adet olmadim hamileymisim ondan mis herkezde farkli olabilir adetin ustunede gorebilursin yani
Ferda_ bigunanneolucak mrsflowers benim genelde 28 günde bir oluyordu ama bu ay beklediğimden erken geldi, 23’ünde olmam gerekirken 18’inde lekelenmelerim başladı 20’sinde de adet başladı, böyle olunca yumurtlama da erken mi oluyor bilginiz var mı acaba?
mrsflowers Ferda_ hiç bilmiyorum canım benim evliliğimin ilk aylarında böyle olmuştu 3 ay boyunca hep erken oldum ovulasyon testini adetim biter bitmez başlıyorum değişkenlik oluyor her ay geçen ay 9.gün oldum bu ay 11.gün yumurtlama gördüm adetine göre değişiyor sanırım
Ferda_ mrsflowers anladım çok teşekkür ederim, doktora ovulasyon testi önerir misiniz dedim gerek yok dedi böyle olunca ben de test almaktan vazgeçtim ama insanın aklı kalıyor işte :) Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏼
mrsflowers Ozgurmahir ay bekarken olmayınca rahatsız oluyordum karnım felan şişiyordu olayım diye gün sayardım şimdi de olmayım diye dua ediyom😂😂
Ferda_ mrsflowers ben de öyle düşünüyorum ama 3 ay önce 4 aylık düşük yaptım, doktorumuz şu an her şeyi kafanızdan atın diyor, muhtemelen strese girmemem için önermedi diye düşünüyorum, bu ay bebek kısmet olmazsa alıcam muhtemelen.