Bende de ayni sey oldu gectigimiz haftalarda. Hatta baya endiselendim. Sonraki hafta tekrar hareketleri eskisi gibi artti. Degisiyor onlarin da ruh hali demekki. Bazen nasil bizim canimiz kimildamak istemiyorsa onlarin da istemeyebiliyor. Icini ferah tut. Arada bir kontrol et. Nadiren de olsa hareket ediyorsa iyidir bebegin.