4 haftalik hamileyim progestan fitil kullaniyorum 2. Gebeligim dusugum var bir tane
Fitili takarken sanki biraz rahim agzinda kalinlasma oluyo ya o bi tik yok gibiydi kolay taktim biraz tedirgin oldum rahim kalinligim inceldimi.diye bilen yardimci olabilirmi ya cok endiseliyim kafam cok karisik tekrar dusuk yapmak istemiyorum :(