Benimde beyazım cok doktoruma sormuştum. Saç diplerine temas etmicek şekilde uclara doğru uygulayabilirsin ama onu da acık havada boya kokusunu almadan yapmalısın dedi. Çünkü o kimyasal saç diplerinden kana karışıp bebeğe zarar veriyormuş. Beyazlarını da sev böyle de güzeliz boşver ❤️