fpkprensesim mugecelikkol canım ben gittim göremediler beta hgc 5 bin küsür çıktı hatta 4 haftalıkken dış gebelik dediler, ben bekledim 5. Haftanın sonlarında gördük keseyi göremezsen üzülme hemen bazıları geç görünüyor ☺️
fpkprensesim mugecelikkol inşallah gittiğinde görürsün ama göremesende doktorlar bi anda çok korkutuyor sen sakin ol bi 5. Haftanın sonunu bekle