fatmanursanli aylarca bu aşı için o kadar çok korktum ki iki ablam günlerce ateşlendik çok zordu falan dedi bide iğneden çok korkan bi insanım sadece ilaç enjekte esnasında hafif bir yanma oldu.Hafif ağrıda oldu ama dayanılmıycak bi ağrı değildi gayet güzeldi 1-2 güne hiç yapılmamış gibiydi ikinci dozda ise daha kolay ve acısız oldu yanma bile olmadı kendinizi korkutmayın bide üstüne yatmayın yeter