Bebeğim 4 kilo olmuş 39. Haftadayız doktor normal doğum deneyecez dedi, tabi daha sancı falan da yok. 4 buçuk kiloya kadar tıbbi izin var dedi. Omuz takılma riski varmış iri bebeklerde. 4 kilo bebeğini normal doğuran var mı aranızda? Yardımcı olur musunuz 😶