Birkiz Sermec27 aa aynı gündeyiz cinsiyet tahmini falan yapıldı mı size hangi ilaçları kullanıyorsunuz
Sermec27 Birkiz yok yapmadı doktorum erken dedi ben su an ocean mummy kan sulandirıcı oksapar iğne ve progestan kullanıyorum 🥰
Birkiz Merve_Sa 10+6 benımde sabah bulantı dışında bı belirti yok 2 hafta snra doktora gideceğim 2li test ve ınsallah kendını gösterırse cınsıyetı öğrenirim
Merve_Sa Hayalleredogru içimi rahatlattın valla inşallah benimki de canavar gibidir 😄 benimde 21 inde 🤦🏻♀️
Ozlmyiiilmz selinberk ah bende öyleyim 3 haftada 1 gidiyorum ama 3 hafta bana nasıl geçiyor sor içim içimi yiyor
selinberk Ozlmyiiilmz Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım.Analık şimdiden evham yaptırıyor hepimiz aynı durumdayız.Kaç haftalıksın ?
Esra_80_ Bugün tam 11 haftalık oldum çok şükür bende de olmadı belirti🙏🏻🥰 kontrolüm var 11+2 de ikili tarama testi yaptıracam İnşAllah
Merve_Sa Esra_80_ yaa bende de olmadı sürekli ağlıyorum herşeye 🤦🏻♀️ Ben 12 yi beklicem test için belki cinsiyette belli olur
sedamom Bende 10+1, dediğiniz gibi 9. Haftaya girmemle belirtiler kayboldu birden 🙊 Şuan sadece kimi sabahlar birkaç kere kusuyorum o kadar. Onun dısında pekte bi belirtim kalmadı🥰
selinberk sedamom bünyeden bünyeye değişebilir ama ben denedim onu.2,5-3 litre su tükettiğimde günlük akıntım olmuyor.Akıntımın kesilmesini bile kafaya taktım niye birden kesildi diye ama sonra su içmemi sebep buldum
Boncukgiller003 Merve_Sa 12+3 bulantılar hafifledi. İkili tarama yaptırdık sonuç bekliyoruz. Halsizlik çabuk yorulma ve acıkma var 😅 birde göbüşümüz çıktı bizim erkenden görenler 4 5 aylık hamileyim sanıyo 🙈🤰🏻🐣🐣🐣
selinberk Ozlmyiiilmz hayırlısı olsun canım .Bu süreci sağlıkla atlatalım inşallah.Bütün hamişler için dua ediyorum.Allahım güzel günlerde kavuştursun bizi bebişlerimizle🙏🏻
sedamom selinberk bende de kimi zaman azalıyor ve dediğiniz gibi kafama takılıyordu. Suanda düsündüm gerçektende öyle suyla alakası olmalı😊