Makbule7995 Ruha-12 oy maşallah 🧿 rabbim evladını sana bağışlasın canım senin neyin var geçmiş olsun süt ama normal değil mi her annenin ki hemen gelmiyor ki
Ruha-12 Makbule7995 benim cigere inmis. Testim negatif ama etkisi suruyor. Oksurugu de yavas yavas cikarmaya calisiyorum zor gercekten 😔
Makbule7995 Ruha-12 benim hala tad ve koku yok öksürük de ara ara oluyor ama çok az inşallah hemen iyileşirsin canım çok geçmiş olsun
34_97_34 Nadireela ben 12 haftalıkken kontrole gittim 8+3 de kalbi durmuş 1 ay önce ölmüş 8+3 covit pozitif olduğumun 3 gününe denk geliyor zaten 3 tane doktor da aynı şeyi dedi