Evliliğimin 1. yılında hamile kaldım. Eşim istiyordu ama ben biraz erken diye düşünüyordum. Napıcam ben şimdi diyip ağlamıştım. Ama iyi ki olmuş 💕 Karnımda hissetmek çok güzel bir histi. Ama yanımda olması bambaşka. Bana bakıp gülmesi, beraber eğlenmemiz paha biçilmez. Şimdi 5 aylığız 😍 Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah