mlktrn 37+3 haftalık hamileyim ara ara sancılarım oluyor ama çevremdeki herkes bunun pisikolojik olduğunu en az 10 gün daha beklemem gerektiğini söylüyor acaba gerçekten pisikolojik mi
Cinarinannesii_ mlktrn neden olmasın ben 37+2 zorunlu sezaryen oldum benden 2 gün önce de bi tanıdığım 37+2 de normal doğuma girdi canım olabilir yani erken değil bu zaman