MiasMom Ya kızlar 16 haftalığım ama sürekli diş ağrım var 1-2 ay önce gittim dişçiye işlem yapamam ancak 5 aydan sonra o da doktorun izin verirse dedi, dolgu ve kanal tedavisi yapılması gerek . Yaptıran var mı hamileyken?
Zllgkc MiasMom ben covid 19 korkusundan tedavi olmadım ancak ağrılarını tuzlu suyla yapacağın gargara ve karanfil ezip ağrıyan dişe koyarak biraz geçirebilirsin. Ben o şekilde baş etmiştim.
Hatice4270 MiasMom karanfil yağını tavsiye edebilirim bn de çok işe yaradı uyuşturuyor rahat ediyorsunuz